dimecres, 1 de juny del 2016

BICICLETADA

M’han agradat molt les baixades per anar molt ràpid, també jugar amb la pilota amb les Laies i altres nenes. M’ho he passat molt bé ( Laia B )

M’han agradat les baixades ( Zacarya )

A mi em va agradar molt estar amb els Crackcrancs. Encara que no pesquéssim cap cranc ens ho vam passar molt bé ( Marc )

Tot em va agradar molt. En general m’ho vaig passar molt bé. El pare del Lleïr em va fer una forquilla de fusta ( Ibai )

Em va agradar molt tocar l’aigua i caure amb els del crackcrancs; vaig estar moll tota l’estona ( Gerard )

Em va agradar poder fer la sortida amb bici i al final jugar a caçar cransc ( Alèxia )

M’ho vaig passar molt bé anant amb bicicleta, intentant pescar crancs i no vaig relliscar a l’aigua. Amb l’Andreu vam posar una ampolla a la bici i al final feia soroll de moto ( Pol )

Em va agradar jugar amb els crackcrancs, les baixades i derrapades que feiem amb el Pol i aconseguir fer de la bici una moto ( Andreu )

El que em va agradar més va ser la primera baixada, que l’Edu m’empentés durant la pujada. També vaig ajudar a caçar crancs. Vaig caure a l’aigua perquè estava agafada a les herbes i vaig caure ( Maria )

A mi em va agradar quan vaig pujar una pujada i quan baixavem les baixades. M’ha agradat ficar els peus a l’aigua ( Fàtima )

Em va agradar molt l’activitat perquè va ser molt divertit: dinar amb unes nenes i jugar amb la pilota, trobar els ferros de la Gina. Fer la baixada en tornar i donar voltes amb la bici al parc de jubilats ( Laia M. )

Em va agradar molt anar amb bicicleta amb tota la classe i fer les baixades. També trobar els ferros de la Gina ( Júlia S. )

A mi em va agradar baixar baixades, posar els peus a l’aigua i fer una cursa amb l’Andreu amb bici ( Lluïsa )

A mi tenir la oportunitat de passar un dia amb aquest grup. He vist que son un grup molt divertit ( Edu )

Gràcies per haver-me donat la oportunitat de passar un dia amb vosaltres ( David )

Em va agradar jugar a caçar crancs. Jo vaig pensar de dir-nos crackcrancs ( Albert )

A mi em van agradar molt les baixades i també el recorregut i tot ( Lleïr )

Les baixades em van agradar molt ( Júlia P )

Em va agradar molt jugar a passar-nos la pilota amb altres nenes i fer les baixades ( Laia P )

Quan vam passar per la carretera em va sorprendre gratament que ho féssim tots tan bé (Marta S.)

Estar amb tots vosaltres ( Javi )

A mi em va agradar tot. M'ho vaig passar molt bé ( Gina )

El Sergio no ens ha volgut dir res però podem dir que s'ho va passar pipa !!

M'emporto la convivència amb vosaltres, gràcies nois ! ( Teresa )




GRÀCIES JAVI ( PEL TEU SUPORT AMB LA FURGONETA ), A TU EDU ( PER LA TEVA AJUDA TÈCNICA I LES EMPENTETES ), AL DAVID, LA MARTA ( PER SER-HI )



0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

UN DIA A DIA A PETITS

AGENDA

LA REVISTA