dilluns, 10 d’octubre del 2016

BENVINGUTS A L'ESPAI ART-TALLER


Benvinguts a tots i a totes,
Us obrim la nostra petita finestra al món artístic per poder viure amb nosaltres el que fem dia a dia. Aquest raconet serà el nostre diari.
Volem compartir les nostres experiències, inquietuds, idees, reflexions, il•lusions, pors, descobertes i sortides, amb aquells que ens llegiu. Un espai, que a poc a poc s'omplirà de color, construint un calaix ple de records.

Visitant-nos setmana a setmana, observareu com vivim el nostre procés, les vivències i records que anem construint, per aquest nou món que descobrim.

Podeu agafar idees per crear, per provar i explicar, per tal de viure-les amb família, amics o simplement, tots sols.

No deixeu de visitar la nostra "Capsa-blog dels records"!.

TOT COMENÇA AQUÍ…. SOM-HI!




La capseta dels records i històries d’història.

“Tinc una capseta a dins del meu cor,
on emmagatzemo els millors records
tancat en un bosc, la clau del rebost
aquella joguina, les barques al port.

Tinc una capseta a dins del meu cor,
no hi guardo disgustos, ni tampoc rancors:
Mil i una olors, peixos de colors,
històries de Xina, amics i repòs.

I si un dia em toca viure un dia gris
obro una miqueta la caixa dels souvenirs
tancat en el bosc, la clau dels rebost
perquè ses joguines m’escalfen el cor”.

Anna Roig i l’ombre de Ton Chien

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

UN DIA A DIA A PETITS

AGENDA

LA REVISTA